Bernhard is on the road again.reismee.nl

nog 13 dagen voor vertrek

Over twee weken vertrek ik!

In tegenstelling tot alle vorige keren heb ik nu geen last van twijfel of zenuwen, maar heb het vertrouwen dat ik het ga doen en er ik ga er een leuke rit van maken! Ik heb er zin in!

Getraint heb ik mondjesmaat, ik ben eind mei begonnen met het maken van alleen korte ritten van ongeveer 65 km. Alles bijelkaar een 900 km. Daar komen tot 4 juli nog een paar honderd km. bij, en de rest komt onderweg. Wat ik wel heb gedaan is 3 keer per week spinnen en dat doe ik al sinds januari. Dit werkt goed en het is leuk om te doen.

De nieuwe banden voor de fiets heb ik al binnen maar die leg ik er pas de laatste dag erop. Ik ben benieuwd of ik deze reis weer lekvrij blijf. De banden van de vorige reis zitten er nog steeds op en het rubber is dusdanig versleten, dat het blauwen kevlar er doorheen komt, maar ze geven geen krimp, ze weigeren lek te gaan!! Terwijl ik toch 8 bar spanning erop zet. Deze banden zijn een uitstekend product.

Alle andere spullen zijn ook al in huis, zoals medicijnen en wat toiletartikelen zoals een pak vochtige babydoekjes, vooral goed voor een sanitaire stop to het schoonmaken van de ketting en fiets.Ook de dunne huishoud handschoenen zitten al in mijn stuurtas. Ze wegen niets maar onmisbaar als je ketting er eens afloopt.

Mijn kleinzoon, Kevin, heeft een prachtige tekening gemaakt, met daarop de hele familie die mij opwacht op de berg in Almachar, Andalusië, Spanje. Waar wij na afloop vakantie gaan vieren.

Dus eigenlijk ben ik op Pelgrimage naar Almachar (naarbij Malaga) via Santiago de Compostela!

Ik wens jullie veel lees plezier!

Groet,

Bernhard

Reacties

Reacties

Hub

Bernhard,
Eens fietsten we een paar dagen samen. Mijn tocht 2011 zit erop. Nu kan ik jou gaan volgen. Vanuit het heuvelland heel veel succes.
Marlou en Hub

neef Jan

Beste Bernard, wederom die uitdaging aangaan vind ik een compliment waard. Mijn uitdaging heb ik alweer bijna achter de rug. De Goldwing bracht mij en mijn motormaat Paul tot in Albanië. Over 5 dagen zijn we weer thuis. Groetjes van je neef Jan Heek.

Ellen Meijer

Good luck with the trip hope all goes well.

nicht lida

Hoi bernard ik wens je n hele goede reis. En ik ga je natuurlijk weer volgen.Ik vind het geweldig dat je die uitdaging weer aan gaat. succes xxxx

Marina

Ome Bernhard, veel succes en wij wensen je een goede reis!!! En een mooie vakantie.

groetjes, je nichtje Marina, Sebastiaan en Jonathan

Vanessa

Pap je bent knettergek....haha weer jezelf dit aan doen bergje op bergje af....Ik doe het je niet na. Ik ben trots op je....

Veel liefs je dochter.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!