Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 1, 156 km, Lier Belgie

Om 6 uur vanmorgen is hij vertrokken en rond 3 uur kregen we volgend sms-je;

'Na 156 km galopeerde ik gezeten op het edele ros Orbea onder een strak blauwe hemel Lier binnen'

Hij heeft dus flink wat kilometers kunnen maken ondanks de migraine die hij vandaag had.

Hij had opzich niet zoveel te melden, alleen dat zijn kilometerteller wat problemen gaf in het begin. Het metertje gaf af en toe aan dat hij 6km per uur fietste.. Gelukkig doet hij het nu wel weer goed.

Aangekomen in Lier heeft hij lekker een hapje gegeten met Vanessa en Frank en hij zal nu inmiddels wel in bed liggen.

Morgen weer verder!

Nog even een berichtje van Vanessa;

We zijn weer goed aangekomen. Het was super gezellig om pa op zijn eerste stop te
ontmoeten.
Hij was ook erg blij om ons te zien. We hebben heerlijk samen gegeten en toen
zijn we rond 1900 -1930 weer terug naar Nl gereden.
Pa ging toen slapen om zijn energie op te laden voor de volgende 140km.
Hij heeft een goede rit gehad, maar wel een saaie.
Hij zegt nu krijg je de mooie ritten, met de eerste heuveltjes.
Morgen is hij bij de Franse grens.

grt Vanes en Frank

lidy

Ik had wel mee kunnen gaan op mijn racemonster, die gaat sneller als 6 km p.u. Groetjes Lidy

Vanessa en Frank

Het was super gezellig. Lekker een palmpje en we hebben heerlijk gegeten. Vervolgens hebben wij hem achter gelaten, zodat hij lekker vroeg naar bed kon. Zijn hoofdpijn was inmiddels weg. Die hebben Frank en ik voor hem mee genomen naar Nederland. Morgen een leukere rit met wat meer heuveltjes en mooiere uitzichten. Pa veel succes en bedankt voor het eten.

Heel veel liefs Vanes en Frank