Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 3, 157 km, Noyon, Frankrijk

Ondanks een bulderende tegenwind gaf het edele ros Orbea geen krimp en bracht mij na 157km naar Noyon.

Rond 16.00 uur kregen wij bovenstaand berichtje!

Laughing

Vandaag had Bernhard veel storm en regen, al scheen de zon ook veel tussen de buien door! Hij had een betere dag, zijn conditie komt nu weer langzaam op peil.

Hij is vandaag door een glooiend landschap gereden met lange hellingen. Veel aardappelvelden en de korenvelden zijn geel. Vorig jaar was hij eerder weg dus toen was alles nog groen.

Hij heeft in Noyon een hotel gevonden, had net de laatste kamer kunnen bemachtigen. In dit zelfde hotel zitten ook 2 Nederlandse medepelgrims, uit Naaldwijk van deze mensen zijn de fietsen gestolen toen ze op een camping stonden. Gelukkig hebben ze van de verzekering nieuwe gekregen..

Maar het blijkt dat er dit jaar op de Camino al 18 fietsen zijn gestolen.. Het boevengilde is hier dus flink bezig. Was het vroeger alleen de Roelandspas, is het nu op de hele Camino

Wink

Ik had hem net aan de telefoon en hij zat op een plein op zijn eten te wachten en ondertussen te genieten van het feest wat gaande was met allerlei dansgroepen uit de hele wereld! Het klonk heel gezellig!

Morgen weer verder...

Ik krijg net een telefoontje van mijn vader dat hij met een HEUZE actrice aan tafel blijkt te zitten!!

Ze speelt in de Serie Downistie een soapserie gemaakt door mensen met het syndrome van Down! Ze heet Sara van Ketel en speelt in de serie Vicky!!

Check de link! ZO LEUK!!

PS note aan Sara! Welkom op de site en leuk dat je Bernhard gaat volgen!

Frank Sträter

Eergisteren reden Vanessa en ik daar nog in de buurt op de E44 nabij Amiens. Inderdaad heel veel korengeel.

Wendy

Die korenvelden gaat hij nog veel meer zien! heel frankrijk en spanje staat er vol mee! BORING! hahaha

lidy

Misschien doet hij nog een dansje op het dorpsfeest hij zegt weer conditie te hebben, dus kan hij ook wel even het dansbeen laten swingen HaHaHa. Groetjes Lidy

Ger

Korenvelden! Pff.. Je hebt er niets aan! Leuke blogjes om te lezen! :)

Vanessa

wow en dan ook nog een beroemdheid tegen het lijf lopen...schattig meisje! heb net even gekeken naar de serie, en volgens mij woont die jongen met die bril op de Amerpoort hahaha lachen hoor!!!!

Henri

Elke dag denk ik wel even aan je. Leuk om zo je avontuur te volgen. Frankrijk moet je deze keer maar eens door met een "joie de vivre" Er zijn blijkbaar ook leuke Francaises, alhoewel de naam tamelijk Hollands aandoet. gr,

Berichtje van Jose!

Hi Wendy
how is your father spending the first days of his travel?
I haven,t received the email with the web side
send it to my me when you can thank you
Un abrazo Jose

Jose

How are you Bernhard?
you have a nice web side
I am happy to see your fhotos,route and all abuot
your travel.Wendy tolk me you took a rest
Iwill follow your travel by internet and i will try traslate the texs
wishing you the best in your travel
A friend from Malaga
cheer up!