Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 8, 92 km. Charroux

Paard gooide me in Charroux op een terras en zei; ik ga slobberen en zet geen stap meer verder! 31 gr.

Het was vandaag een schitterende fietsdag! Een mooie maar hete dag!

Hij kwam vandaag weer langs de eeuwige zonnebloem velden, wat weer een vrolijke noot aan zijn dag bracht.

Onderweg is hij de Gentenaar weer tegen gekomen en zijn nu samen in hetzelfde dorp beland! Toch grappig hoe je elkaar blijft tegen komen! Verder is hij nog wel een groepje jongen mannen tegengekomen uit Limburg maar die reden 170/180 km. per dag! Die komt hij dus niet meer tegen. Het valt hem op dat er weinig fietsers op de Camino zijn. De lopers ziet hij pas in Spanje..

Om 11.20 uur is Bernhard dus in Charroux aangekomen waar hij in hetzelfde Hotel kon als voorgaande jaren! Het Hotel eigenaar is een Engelsman en Bernhard werd al meteen begroet en herkend! AAH there is the Crazy Dutchman again! Het Hotel was eigenlijk vol, doordat de Engelsman zijn familie over had. Maar na het verschuiven van enkele familieleden in andere kamers kon hij toch een kamer krijgen.

Vanmiddag heeft al gegeten met rijst en sla en vanavond (nu) is er in het Hotel een Engelse Avond, dus hij zat net aan Fish and Chips, zoals het hoort uit een kartonnen bakje en met een plastic vorkje! Ik hoop dat het hem smaakt!

Laughing

Verder had hij weinig te melden.....

Zodra hij in Spanje is zijn er op de route verschillende webcams, waarop je hem misschien kan zien. Ik zal ter zijnde tijd melden als hij in de buurt komt van een webcam! Vorig jaar hebben wij zijn aankomst in SdC live kunnen zien!!! De link voor de Caminowebsite is ook te vinden op deze site!'

Tot Morgen!