Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 14, Puente la Reina, 124 km.

Zwaar hijgend en totaal uitgewoond hangen man en paard aan de boezem van de barvrouw en sabbelen een biertje. Die harde westerwind is geen vriend van ons!

Die Smsje van hem worden wel steeds ranziger... 14.01 uur.

Vanmorgen om 6.30 uur op de fiets gestapt met droog weer, wel heel veel wind. Bernhard kwam al snel er achter uit welke richting deze kwam. Precies Noord West en dus precies recht tegen.

dat werd dus mentaal voorbereiden en verstand op 0 en fietsen met die hap!

Hij had vandaag een paar kleine klimmen en een hele pittige klim van + 700 meter. Dat is normaal geen probleem maar met deze harde wind toch een enorme kuitenbijter!

De dorpen zijn hier dun gezaaid dus hij heeft nergens thee kunnen drinken. Vandaag ook niemand ontmoet.

Hij is vandaag geeindigd in Puente la Reina wat een typische pelgrims plaats is en op dit moment ook erg druk is met jonge Pelgrims die wandelen. De Camino is erg populaire! Ook onder de jongeren!

Laughing

Morgen probeerd hij tot Logrono te komen.

Ik zal even kijken of er misschien nog webcams in de buurt zijn zodat we hem misschien even Live kunnen zien! Op dit gedeelte van de Camino zijn veel webcams!

Totaal afgelegd tot nu toe; 1.667 km.

En inmiddels bezig in routeboekje 3

hub

he bernhard ook ik ben vandaag weer geklommen tot 2000 meter in oostenrijk, alleen heb ik even de kabelbaan genomen. Logrono is super daar vind je prachtige hotels en bij vertrek kun je in ieder geval even met de wandelaars meefietsen Dezelfde route in de plaats logrono. Gr Marlou en Hub

Bernhard

Hoi Hub en Marlou!

Jullie krijgen de hartelijke groeten van Bernhard en is vandaag inderdaad een stuk over de wandelroute gekomen! Waar veel kleine Japanners op Camino zijn!
Hij vind het geweldig dat jullie zo meereizen!
Groetjes,

Wendy (namens Bernhard dus!!)

Iquebal

Awesome... I am impressed... Cycling against the wind on a slope is a very difficult task... Superb!!!