Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 24,Torro de Montecorvo, 105 km.

Man en paard een beetje depri, zingen al de hele dag in koor 'Ik ben zo eenzaam zonder jou' Montecorvo 105km.

smsje van 13.20 uur

Vanmorgen toen het nog donker was is Bernhard op zijn ros geklommen, het was nog koel buiten (18c) Na een aantal km. had hij de stad weer achter zich gelaten en het ging meteen weer omhoog! Een klim van 12 km. Opzich was hij zo boven, hij voelt zich echt sterk! Hij vertelde vanmiddag dat hij het gevoel heeft sterker te zijn dan vorig jaar!

Dus het fietsen gaat goed, het is alleen het gemis wat hem nu op gaat spelen! Hij mist zijn vrouw en kleinzoon! Hij zei al dat hij een beetje zelfmedelijden had! hahahaha... Hij zong ook het liedje, ik ben zo eenzaam zonder jou! (nu ken ik dat liedje niet, dus die mag hij in spanje nog even voor ons gaan zingen!!)

Hij had ook de foto van Kevin op zijn tas, dus hij moest de hele tijd naar hem kijken! Ik zei al dat is zelf kwelling!!

Laughing

Hij kwam vandaag door bebost gebied met enorme keien. Alsof ze zo in het veld gesmeten zijn.. Devil Boulders (zo heten ze in Australië) Als of een reus ze heeft neer gesmeten en later terug zal komen om ze op te halen!

In VillaFlor heeft hij een kopje thee gedronken en vanaf zijn terras zag hij alweer de volgende klim en zag er een beetje tegen op! Wat niet nodig was want hij was zo boven. Inmiddels was de temperatuur alweer opgelopen tot 32c. Hierna kon hij genieten van een hele lange afdaling.

Omdat hij de route al zovaak heeft gereden ziet hij natuurlijk ook veel herkeningspunten, zo ook een berg, waar vorig jaar nog een grote buldozer bezig was, was nu een zeer professioneel Druiven plantage gemaakt, incl. irrigatiesysteem!

rond half 2 is Bernhard Montecorvo binnen gereden en heeft zijn intrek genomen in hetzelfde hotel als vorig jaar! En deze Don Quichot word zelfs in Portugal herkend! Hij kwam aan en de waard kwam meteen met een biertje aanzetten! (vorig jaar kwam hij compleet uitgedroogd aan!)

In het restaurant heeft hij heerlijk groenten, vlees en gekookte aardappeltjes gegeten, als een home cooked maaltijd! Hij knapte hier helemaal van op en was weer vol goede moed!

Nog even doorbijten pap!! Nog 7 dagen en dan is de familie weer compleet!

Laughing

Morgen weer een nieuw avontuur van Dikkie Dik!

hub

dat kunnen die dochters wel zeggen maar wij mannen weten dat de laatste loodjes echt het zwaarst wegen.
zet hem op bernhard!!
gr marlou en hub