Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 28, 109 km Castuera

Paard galopeerde als een jong veulen, zegt dat hij de zee ruikt maar onderons denk ik dat het mijn zweet is, Castuera, 109 km.

smsje van 12.44 uur.

Gister had Bernhard aan de receptie van het Hotel gevraagd of ze 2 stukjes Tortilla wilde klaar leggen voor de lunch onderweg. Vanmorgen lag er dus een hele Tortilla klaar voor Bernhard. Een flinke hap!

Hij is rond 6.30 uur gaan fietsen het was nog donker en hij reed verkeerd. Hij was aan het zoeken en zoeken. Opeens zag hij Politie en die hebben hem de juiste route gewezen maar hij mocht niet verder fietsen want het was nog donker en hij had geen licht. Hij mocht pas om 8 uur verder fietsen. Bernhard bedankte de agenten en toen die de hoek om waren is hij vrolijk verder gefietst.

Het landschap is hier glooiend en vooral geel, het is zaai maar wel lekker om te fietsen. Zo'n 50km. verder heeft hij thee gedronken. De temperatuur liep inmiddels snel op.

In 2006 zag hij op de route een dode hond liggen, deze was toen net dood, het verbaasde hem dus wel even dat het karkas er nog steeds ligt. Alleen de botten waren nog over!

Tegen 12 uur werd het echt te warm om verder te fietsen dus hij ging op zoek naar een Hotel. Het hotel waar hij voorheen had gelogeerd was gesloten dus hij kon nog even verder fietsen incl. een flinke klim naar een volgend Hotel. Het is een zeer luxe hotel dus hij is benieuwd naar wat hij straks mag betalen.

Verder had hij vandaag niet zo heel veel te melden!