Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 31, Antequera 85 km.

Man en paard wat stilletjes vandaag tot de laatste 16km., ik zweer en het paard kan getuigen er rende een levensgroot glas bier voor ons, 38 gr. 85 km. Antequera.

smsje van 11.43 uur.

Vanmorgen is Bernhard rond 7.30 uur vertrokken, lekker laat want hij had tijd zat. In de etappe van vandaag zaten alleen wat heuvels van rond de 400mtr.

Hij was in een enigsinds bedachtzame stemming want hij beseft dat zijn reis bijna ten einde is. Aan al het goede komt een einde. Het was een mooie sportieve reis met de nadruk op sportief en hij besefte dat de zware en tegenvallende momenten; zoals de regen, de kou en vooral de harde wind een plaatsje op de achtergrond hebben gekregen. Iederen dag was het weer een mooi moment om een Hotel te bereiken en te genieten van een heerlijke douche! Het was een simple maar heerlijk leven.

Hij realiseerd zich ook ten degen dat hij dit kan doen omdat hij in luxe leeft. Er zijn zat mensen die hiervan dromen maar dit nooit kunnen uitvoeren omdat ze er simpel weg geen middelen voor hebben.

Maar goed , op de route zag hij in de verte 2 fietsers opdoemen, dus zijn sportieve geest werd meteen weer wakker. Bij hen aangekomen bleken ze geen woord van zijn steenkool Engels te begrijpen. Hij is samen met ze een heuvel opgefietst maar hij kwam alleen boven aan. Hij is verder gefietst.

Zo'n 20km. voor Antequera zag hij in de verte iets roods en al moest hij voor deze fietser werken om het in te halen, het was hem toch weer gelukt. Het bleek een Spanjaard te zijn en heeft nog een heel stuk in zijn wiel gereden. Hij nam uiteindelijk een andere route en zij hem gedag door als gebaar zijn hoed af te nemen.

Hij kwam verder nog 2 polen tegen die vertrokken waren uit Madrid en als eindbestemming Malaga hadden.

Aangekomen in Antequera heeft hij zijn intrek genomen in hetzelfde hotel als voorgaande jaren en werd meteen weer herkend. Hij heeft de fiets op zijn kamer kunnen poetsen met babydoekjes en is hier zeker een uur mee bezig geweest.

Hij was al een tijdje aan het klagen over zijn buik die maar niet weg wilde gaan maar toen hij daarstraks zijn korte broek aandeed zakte deze bijna van zijn kont af! Hij is dus wel afgevallen!!

Morgen het laatste verhaal wat ik kan schrijven, wij vertrekken donderdag op vrijdag nacht richting Malaga! Misschien dat Bernhard of ik nog de mogelijkheid krijgen om nog de laatste dag te beschrijven?? Wie weet?

Tot morgen!

vanes

Hahah tuurlijk wel je hebt in Victoria gewoon een internetcafe......lol

Wen

Zie je Pa al zitten in dat internetcafe??? Ik denk dat ik wel weet wie de laatste note mag geven!! LOL..

hub

Respect respect. En nu genieten van een fijne vakantie met jullie allemaal weer bij elkaar.
Bikkel we spreken elkaar, een van de bikkels uit het zuiden.
Gr Marlou en Hub

lida

geweldig gedaan neef ik doe t je niet na hoor. prettige vakantie met de hele fam geniet er van gr je nicht