Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 8 Charroux - Aubeterre Sur Dronne, 114 km.

Dag 8, Charroux – Aubeterre sur Dronne, 114 km.

Met luid gezoem van mijn 10.000 vrienden heb ik besloten de was te doen in Aubeterre sur Dronne, 114 km. SMSje van 30 juni 13.26 uur

Zoals gewoonlijk om 6 uur op de fiets, het was prima weer en Bernhard voelt zich goed! Hij heeft ook al de gehele rit geen migraine gehad!!!! Terwijl dat vorig jaar bijna dagelijks was. Nu heeft hij kleine buisjes met een soort van energie drank mee welke hij gekocht heeft bij de fietsenwinkel.. De vraag is nu of het misschien daardoor is?? We gaan dit thuis uit testen!! Het zou de perfecte oplossing zijn voor een chronisch Migraine patient!!! (met aanvallen van 3 a 4 per week) Wie weet??

Hij kwam tijdens deze etappe langs velden met duizenden Zonnebloemen, dit gebied is nog steeds vol met landbouwgronden en behoorlijk saai als eenzame pelgrim!

In de middag heeft hij in het plaatsje Aubeterre sur Dronne gegeten bij Nederlanders die daar een Hotel hebben. In dit plaatsje is een bijzondere kerk, deze is in zijn geheel uitgehouwen uit een bergwand en is uniek door zijn afmetingen.

Bernhard is vervolgens door gefietst naar Aubeterre sur Dronne met zijn 10.000 vriendjes, de kleine vliegjes waarmee in botsing is gekomen! Hij heeft ook meteen de was gedaan want hij zag helemaal zwart!