Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 20, Chaves, 98 km

Dag 20, Chaves 98 km. Portugal

Na serieuze protesten van mijn bevroren onderdanen heb ik en mijn oneindige wijsheid besloten naar Portugal te emigreren, wat onderdanen en baas tevreden stelde in Chaves, 98km weer 30c en bier 6c. SMSje van 14.53 uur.

Vandaag had Bernhard weinig melden, het was een beetje een vervelende dag. Het was super koud en in de bergen was het zo mistig dat hij zijn lamp heeft aangedaan. Iets later werd het weer beter en kwam het zonnetje te voor schijn.

Bernhard had net ook migraine dus die nieuwe magnesium pillen werken niet, hij heeft nu nieuwe gehaald (bruistabletten) dus het is even afwachten of deze wel werken. We wachten af.

Hij ging lekker op bed liggen en we hopen dat de hoofdpijn snel zal afnemen.

Tot morgen

Reacties

Reacties

BiBi

Hi Bernard. Kijk je uit voor mannetjes met ladders morgen. Zwarte katten geeft niet. Die zie je niet met die weersomstandigheden ........... :)

rens

Jeetje Bernhard wat je zo al niet mee maakt, heftig hoor!Ik zou het niet na doen zelfs op mijn electriche fiets niet!!!Super goed van je, nog heel veel sterkte de komende tijd!! En het ga je goed, hopelijk geen tegenslagen meer. De groeten van Rens en Maarten x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!