Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 7, Tours 110km.

Sms van 14.20 uur: Na weer een natte en winderige dag besloot om de

Toerist uit te hangen zit nu in Tours eindelijk een hotel na 6x complet wilde eerst 145€hebben maar we hebben het afgemaakt op 100ik allang blij want nu nog de stad uit dat was me te gortig 110km en 19gr

Vandaag zat Bernhard weer vroeg op de fiets, het was wederom een natte dag met veel wind. De temperatuur valt op zich wel mee, maar met die regen wordt je op den duur toch koud. Hij moest ook steeds stoppen om zijn bril weer schoon te maken die besloeg steeds.

Hij heeft vandaag dus ook weer stukjes grote weg gereden maar ook stukjes van de route. Qua kilometers maakt het niets uit maar qua tijd wel. Op de grote weg heb je geen kruispunten waar je steeds moet stoppen.

In ChateauRenault is hij nog gestopt voor een kopje thee en speelde even met de gedachten om te stoppen, maar omdat hij toen pas 78 km had gereden en omdat het nog zo vroeg was besloot hij toch om door te rijden.

Hij is geëindigd in Tours en heeft na 6 keer complet eindelijk een hotel gevonden.. Veel te duur dat wel! Na gedoucht te hebben ging hij even een biertje drinken op een Terras en kwam er achter dat de keuken pas open ging om 7 uur! Dit vond hij te laat en is tegen alle principes in een MacDonalds in gedoken en heeft een waardig Kevin menu besteld!

Hij kon nu weer lekker naar zijn hotel want hij vind Tours maar een onpersoonlijke stad. De kleine dorpjes vind hij veel gezelliger en geeft hem meer aanspraak!

Hij ging nog even de batterijen van zijn licht vervangen en zijn bidons halen en dan lekker chillen op bed!