Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 9 , Nantieul en Vallee

Sms van 14.27 uur: Ik drink nu een bier in Nantieul en valei de goede naam volgt nog ik zit voor 10€ in de gemeente gite voorlopig nog alleen

Vanmorgen vroeg is hij weer vrolijk fluitend op zijn Carbon ros gestapt op weg naar Charroux, waar hij in eerste instantie wilde gaan slapen! De bedoeling was dus een kort ritje en dan gezellig bij het Engelse Echtpaar welke een Hotel hebben te gaan slapen.

In Charroux aangekomen bleken ze geen kamers meer te verhuren, helaas! Hij werd wel hartelijk ontvangen en heeft er nog een kopje Engelse Thee gedronken! ???? Het was nog vroeg in de ochtend dus hij is weer verder gefietst! Onderweg heeft hij weinig bijzonders gezien, ja een dooie slang! Verder is dit een gebied met veel landbouw en dat wordt op den duur een beetje zaai! ????

Morgen wil hij liefst in Auberterre sur dronne eindigen maar ik heb geprobeerd een hotel voor hem te boeken, maar alles is vol! Het wordt dus weer op de bonnefooi, kijken of er iets vrij is! Henri heeft nog geprobeerd te bellen, maar de telefoon opnemen, gaat in deze contreien ook met de Franse slag!???? Het blijkt wel dat het op dit moment erg lastig is om een slaapplaats te vinden! Geen idee waarom? Voetbal? Het heilige jaar van Jacobus? (Alweer!!! Komt door de Paus! ????)

Voor vannacht heeft hij in ieder geval een plekje gevonden in Gemeente gite voor 10 eurie! Ik zeg koopje! Hij heeft inmiddels zijn fiets schoongemaakt en zijn onderbroeken en sokken weer gewassen. En daarnet heeft heeft hij een winkeltje gevonden waar hij 4 bananen en 4 yoghurtjes heeft gekocht! Ook heeft de chef van het Restaurant beloofd 6 eitjes voor hem te koken, moet lukken als chef zijnde lijkt mij!! ???? morgen ochtend heeft in ieder geval een ontbijt!

Hij zit nu echt in The middel of nowhere.. Door god verlaten en de duivel ook! Zoals hij het zelf mooi verwoorden! En uiteraard in dit soort plekken heeft men nog nooit van internet of WiFi gehoord! Dus helaas geen foto's vandaag! ???????????? Al is het oprecht een heel liefelijk plekje in Frankrijk!