Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 10, Auberterre sur dronne, 106km

Sms van 13.51 uur; Scheit aan computers die zeggen de hotels zijn vol Don Bernardo zit met al zijn onderdanen en het paard aan de ruif in Aubeterre-sur -Dronne het paard mompelde tussen een hap haver 106km gek

Vandaag zijn eigen tekst welke hij ons appte!

Vandaag vier uur wakker en het was gezellig buiten tromgeroffel fonteinen van water vuurwerk en dat alles om een lach op mijn gezicht te krijgen dat lukte wel even de gite sleutel in de brievenbus gegooid en op Orbea het was nog donker en net buiten de stad op een splitsing moest ik naar links het is omdat ik dat wist maar dacht wel waarom ga je zo vroeg je ziet in de regen je route niet je bent gek maar het is zoals ieder jaar zodra het ochtend is krijg ik haast moet mezelf dwingen thee te drinken maar ik geniet wel intens als ik voor een hotel een terrasje heb

Vandaag was het een dag van klimmen endalen voor Angloume niet opgelet had geen zin om terug te rijden dat heb ik geweten het koste een uur om weer one route te komen voor de rest weinig te vertellen het was druilerig en geen mooie uitzichten bos bos en nog eens bos morgen wordt het beter druiven

Verder de foto's ook van gister! Te zien op Facebook

Reacties

Reacties

Richard Hulskamp

Hallo Bernhard, ik ben de Indische oom van jouw mooie buurvrouwtje in Eemnes. Jij liet mij eens jouw fiets lenen, herinner je dat nog?
Ja, ik ga jouw fantastische trip volgen, maar het lijkt net alsof de "Verhalen" door iemand anders zijn geschreven. Of rij je met iemand anders?
Slaap je hoofdzakelijk in hotels of heb je ook een tentje meegenomen?

Wendy

Hallo Richard,

Leuk dat je Bernhard gaat volgen! De verhalen worden inderdaad door mij, zijn dochter geschreven.
Hij is ook via Facebook te volgen op volgende link.

https://m.facebook.com/On-the-road-again-457823300914324/

Hier staan ook de foto's

Groetjes,

Wendy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!