Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 27, Cabeza del Buey, 112km.

Sms van 12.35 uur: Don Bernardo heeft na 112 km geholpen door een verkoelende wind zijn paard op stal gezet in Cabeza del Buey

Vandaag een lange saaie rit waar eigenlijk weinig over te vertellen viel! De temperatuur was vandaag een stuk beter, 36gr. Met een verkoelende wind van de zijkant! Hij wilde eigenlijk eerder stoppen maar omdat alles zo gunstig was is hij in het volgende dorp geëindigd op een 112 km

Onderweg veel rijstvelden, zonnebloemvelden, een paar klepperende ooievaars en vooral rechte lange wegen door daarna een soort steppe landschap! Op een heel lang stuk geen landbouw of what so ever.. Alleen die weg... Verder weinig.. Een paar schaapjes...

Zijn velg is gelukkig niet verder gescheurd!! De volgende eventuele fietsenmaker zit in Cordoba, waar hij als hij zich boos maakt morgen aan kan komen... Het ligt er maar aan, hoe hij zich voelt en hoe de temperatuur is.. Ergens heeft hij het gevoel, dat hij met de velg de rit kan uitrijden...

Ik als schrijvende dochter, maak me een beetje zorgen! Er komen na Cordoba weer wat stevige klimmen en weer wat duivelse afdalingen... (Ik moet misschien stoppen met iets opzoeken op Google? Pffff...)

Morgen zal hij Andalusië binnen rijden, hij zit vlak bij de grens nu! Bijna thuis!!!! Bijna klaar!!!