Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 29, Antequera, 120km

Sms 13.36 uur; De laatste13km met 42gr daar praten we niet meer over Don Bernard gaat deze ervaring verwerken in een groot vat cerveza en hoopt dat hij zijn geestelijk evenwicht al slobberend terug vind. Anteqeura 120 km

Vanmorgen was hij rond half 5 al wakker en dacht eigenlijk, ik draai me nog een keer om. Maar de onrust maakte weer meester in zijn hoofd. Dus om 5.15 uur zat hij weer op zijn fietsje!

Het verbaasde hem dat het al redelijk druk op staat was in Cordoba. Maar goed in alle koelte ging hij op pad en zodra hij de stad uit was volgende de donkere wegen en met zo'n klein fietslampje zie je nog steeds weinig, dus langzaam rijden en de witte zijlijnen volgen!

Nadat de zon opkwam werd het weer bloedheet En dus weer afzien. De bananen die hij in Cordoba gekocht had waren alweer slecht geworden dus die heeft hij weg gegooid. De rit heeft hij eigenlijk alleen uitgereden op een paar nectarine en yoghurt.

De laatste 13 km waren weer even afzien, qua hitte! Maar gelukkig weer veilig aangekomen in Atequera!

Morgen volgt nog een vrij pittige rit, door het Torcal gebied en dan MÁLAGA!!! Hier overnacht hij dan een nachtje en dan is hij vrijdag echt op plaats van bestemming!