Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 26, Carcaboso, 115 km

Vorstelijk zittend in het zadel liet de King zijn twee onderdanen het werk doen, hoe makkelijk kan het leven zijn!! Cacaboso 115km.

smsje van 13.46 uur.

Vandaag had B. een flinke klim van maar liefst 1100 meter Het was een mooie klim door de dennebossen met daartussen open stukken en een prachtig uitzicht! Jammer dat we geen foto's hebben!! (deze zal Bernhard zelf achteraf plaatsen!! hahaha)

Het was weer klimmen en weer naar beneden..

Alle bergen tot Malaga zijn tot ongv. 900 mtr. er zit er nog 1 tussen van ongv. 1100 mtr. bij Antequera dit is een prachtig wit stadje met een berg in de vorm van een Idianen hoofd.. (Zie foto's van vorige jaren op http://bernhard08.hyves.nl)

Verder kwam hij langs een hele mooie beek met kraakhelder water gevuld met forellen! Een tijdje later reed hij weer langs de beek maar dan 600mtr hoger! Zodoende kon hij de vele vissen zien! Een op en top geniet moment!!

Hij had nog een aangename ontmoeting met een hele grote adelaar! Die zie je daar veel!! Een prachtig gezicht.

Op een gegeven moment was hij weer compleet uitgedroogd en is toen gestopt bij een Bar en de barman had nog nooit iemand zo snel 2 Icetea's naar binnen zien werken!

De temperatuur begon vanmorgen met 31 gr. en eindigde boven de 40 gr. Dus drinken echt een noodzaak!! Het is ook echt veel warmer dan voorgaande jaren! (En hij moet nog naar Cordoba!! De heetste stad van Europa!! Vorig jaar was al verschikkelijk!!)

Ook de Camino de la Plata is zwaarder dan de Camino Frances veel meer klimmen! Dus JA Hub!!

Laughing
De laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst!

Bernhard vind alle reacties geweldig, dat beurt hem op!!I Ik geef ze altijd meteen door!! En Lidy ik moest zeggen; Dat had hij verdiend!!!

Vandaag kreeg hij ook een smsje van Angela en Howard uit Almachar met de veel lieve woorden en dat hij al beroemd is in Almachar als de man die niet alleen fietsend de Pelgrimroute doet maar ook 'even' Spanje doorkruist om in Almachar te zijn, vind hij geweldig al doet hij bescheiden hahahaha!!

Hier van gaat hij alleen maar harder fietsen!!!!

(Thank you Angela and Howard!! We shall see you very soon!!)