Bernhard is on the road again.reismee.nl

Dag 6, chateaudun, 115km.

Sms van 14.55 uur: Don bernardo giet zijn schoenen leeg na 115km in Châteaudun

Na een hele natte dag met woeste tegen wind, goot hij dus na 115km zijn schoenen leeg! ???? Hij heeft vooral een natte en koude dag gehad. Zo'n 16 à 17 graden was het vandaag! Ondanks alles voelde hij zich beter dan gister! Gelukkig!

hij Stopte nog onderweg voor een kopje thee, maar daarna is het weer moeilijk opgang komen, doordat hij zo stijf als een plank werd. Het is gewoon even verstand op nul en overleven!

Hij is vandaag ook van de Sweerman route afgeweken en is over de drukke maar rechte N10 weg gegaan!

Rond 6 uur heb ik hem gebeld en toen wilde hij naar de Chinees waar hij vaker heeft gegeten maar die was dicht. Ook het andere restaurant van het dorp was gesloten! Het is maandag! Hij maakte zich alweer op voor een avond brood (en water) maar een half uurtje later belde hij dat hij een Turkse kebab zaak had gevonden waar hij kon eten. Ik geloof dat het hem wel gesmaakt heeft! Ook had hij weer zo'n magnetron maaltijd in warm water gelegd in het hotel..... Bah!!

Verder had Henry nog even gebeld, altijd opbeurend! ????

Oh ja, totaal aan km nu afgelegd: 712, in 6 dagen! Bikkel!! ????????????????

lida

Het zit je niet mee he met t weer!!!!hopelijk wordt het wat beter. Goede reis nog verder xx

Rens

Ik vind je een topper, zoveel kilometers heb je al gereden! Hopelijk nu droog weer.???? Goede reis ???? Groetjes Maarten en ik zei de gek.????